wtorek, 16 lutego 2010

Parroquia San Vicente Ferrer - cennik usług... (?)

Z dnia: 14.02.2010

Cennik usług kościelnych


Poszłam do kościoła w niedzielę sprawdzić o której są msze. Pogadałam z przemiłą panią sprzedającą jakieś starocie pod kościołem (potem okazało się że to była akcja charytatywna dla potrzebujących z Peru).


W pierwszym momencie bulwers. No jak tak można napisać ile księża biorą za ślub, ile za wypis z księgi chrzcielnej! No bezczelność totalna. A z drugiej strony myśl - no dobra, konkretni są.

Gdy jednak poszłam na mszę, w środku było coś, co zaskoczyło mnie bardziej - na wewnętrznej tablicy było wywieszone rozliczenie co do centa za dochody z każdej z "usług" które mnie tak wcześniej zbulwersowało. Wydało mi się to uczciwe ;)

Msze w niedziele odbywają się o godzinach: 9, 12, 13 i 20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz